Már nagyszüleink, szüleink is borászkodással foglalkoztak, de cégünk jelenlegi formája, a NAHALKÓ brand, illetve filozófiánk közel öt éve nyerte el végleges formáját. Célul tűztük ki, hogy elődeink szőlő iránt érzet szeretetét, gondoskodását és szakértelmét megőrizve folytatjuk családi vállalkozásunkat, egy szűk és kihívásokkal teli piaci szegmensben a kézműves borok, gyümölcslevek területén, a lehető legmagasabb minőséget megcélozva.
Adódott ez egyrészt a Somló és Villány borvidékeken található területeink viszonylag kicsinek mondható méretéből, illetve hitvallásunkból, miszerint igazán jó dolgokat csak szívvel-lélekkel lehet létrehozni és csak olyan termékeket szeretnénk kínálni ügyfeleinknek, melyek mi magunknak és gyermekeinknek is nap, mint nap megelégedésére, egészségére válik.
Natúr gyümölcsleveinkben szeretnénk megőrizni az ősi Somló régió hagyományait, kultúráját, egyedi vulkáni talajának ízeit, értékeit. Ennek jegyében a beltartalom mellett natúr gyümölcsleveink dizájn világa és címkéi a Somló hegy híres festőjének, Boldizsár Zsoltnak egyedi kézi grafikája alapján készültek.
Valamennyi termékünk vonatkozásában igyekszünk a magas minőséget megfizethető árral párosítani, melyet családi méretünkből adódó költség optimalizálásokkal, valamint a legtöbb esetben közvetlenül a fogyasztóinkkal történő kapcsolattatással próbálunk megvalósítani.
Odafigyelésünket, kitartásunkat és a gyümölcs iránt érzett szeretetünket a piac meghálálja termékeink egyre népszerűbbek a különleges minőségű, prémium kategóriájú borok és gyümölcslevek kedvelői között. Ügyfeleink között négy-öt csillagos szállodák, kávéházak, nagykövetségek, neves éttermek és több magánszemély szerepel. Termékeink jelentős részét exportáljuk a világ különböző részeire különlegességekkel foglalkozó piaci szereplőkhöz.